Z powodu urlopu Wszystkie zamówienia złożone w dniach 31.05-22.06, zostaną wysłane po 22 czerwca
Z POWODU URLOPU WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W DNIACH 31.05-22.06, ZOSTANĄ WYSŁANE PO 22 CZERWCA
0
0.00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

3 sierpnia, 2023

Nashe - pytania i odpowiedzi (FAQ)

Dzisiejszy tekst będzie inny niż dotychczasowe, ponieważ można go porównać do FAQ. Najprościej rzecz ujmując - zawiera pytania i odpowiedzi na najbardziej Was nurtujące i najczęściej powtarzające się kwestie.

Zastanawiasz się, po co to wszystko? Chcemy, żebyście miały wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że ułatwi Wam to podejmowanie decyzji zakupowych i sam proces związany z zamówieniami i ich obsługą.

Zobacz nasze pytania i odpowiedzi.

Chciałabym zamówić torebkę w innym kolorze niż na stronie. Czy jest to możliwe?

Z uwagi na wiele powtarzających się pytań tego typu, wprowadziliśmy usługę, jaką jest kreator torebek. Polega to na tym, że każdą torebkę skórzaną z naszej oferty możesz dowolnie personalizować pod względem koloru podszewki, koloru skóry oraz okuć. Dzięki temu, jesteś w stanie stworzyć torebkę inną niż wszystkie - torebkę, której nie zobaczysz nigdzie indziej!

Co ważne - cena torebki skórzanej jest podana od razu, więc nie musisz czekać, aż Ci ją podamy w wiadomości prywatnej czy w odpowiedzi na Twoją wiadomość e-mail.

A co w sytuacji, gdy chciałabyś zamówić torebkę jeszcze bardziej niestandardową i oryginalną? Jeżeli nie uda Ci się jej skonfigurować w kreatorze torebek, napisz do nas wiadomość mailową (office@nashe.pl) lub skontaktuj się z nami poprzez profile w social mediach (na FB lub IG). Wówczas, w odpowiedzi na Twoje zapytanie, napiszemy Ci, czy mamy możliwość stworzyć torebkę Twoich marzeń i otrzymasz od nas jej wycenę oraz podamy Ci czas realizacji.

Gdzie szyjecie torebki i inne produkty Waszej marki?

Jesteśmy polską marką i wszystkie produkty szyjemy również w Polsce. Współpracujemy z mistrzami kaletnictwa, którzy tworzą dla nas poszczególne produkty. Stawiamy na jakość, nie na ilość, dlatego też często zlecamy szycie dopiero po otrzymaniu konkretnego zamówienia. Mimo że czas realizacji jest wtedy nieco dłuższy, gwarantujemy, że i tak warto czekać!

Czym czyścić skórę naturalną?

Zastanawiasz się, jak i czym czyścić nasze torebki skórzane? Istnieje kilka podstawowych zasad, które opisaliśmy w jednym z artykułów na naszym blogu (to cenne źródło wiedzy - przeczytaj go, klikając tu).

W tym miejscu możemy natomiast polecić nasz sprawdzony i przetestowany na setkach produktów skórzanych Renapur. Posiadamy go w swojej ofercie i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród naszych Klientek. To produkt stworzony jedynie z naturalnych składników. Jego zadaniem jest impregnacja, zapewnienie nieprzemakalności i ochrona skóry przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Kup go teraz - RENAPUR.

Czy można u Was wykupić usługę pakowania na prezent?

Nie, nie można, ponieważ… robimy to całkowicie nieodpłatnie! Każde zamówienie jest przez nas pakowane w taki sposób, że bez najmniejszych problemów możesz przekazać je do razu osobie obdarowanej. Dodatkowo, w uwagach do zamówienia możesz napisać prośbę o wysyłkę paragonu na adres e-mail zamiast do paczki i/lub umieszczenie życzeń na karcie. To również jest zawsze bezpłatne!

Jeśli natomiast nie jesteś pewna, jaki produkt Nashe najbardziej spodoba się osobie, dla której szukasz prezentu, zawsze możesz kupić voucher upominkowy na konkretną kwotę. Wyślemy go dla Ciebie w formie elektronicznej (jest to rozwiązanie zdecydowanie szybsze) lub papierowej. Decyzja należy już tylko do Ciebie!

Ile wynosi czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówień może się różnić w zależności od wybranego modelu czy koloru produktu. Z reguły wynosi od kilku do kilkunastu dni (w przypadku torebek personalizowanych, tworzonych w kreatorze torebek). Termin realizacji konkretnego produktu jest podany na jego stronie z opisem.

Część produktów mamy na stanie - wówczas wysyłka następuje w ciągu 48 h.

Co oznacza, że mogę złożyć zamówienie w PREORDERZE?

Preorder, czyli inaczej przedsprzedaż, to zakup produktu, który wysyłamy po zakończeniu produkcji. Jest to najczęściej związane z tym, że tworzy się konkretną ilość produktów - pod złożone zamówienia.

W przypadku preorderów, zawsze jasno komunikujemy czas oczekiwania na gotowy produkt i datę jego wysyłki. Wszystko po to, by informacje dotarły do każdej zainteresowanej osoby.

Czy istnieje możliwość dokonania zakupu “na raty”?

Wśród dostępnych metod płatności, znajdziesz zarówno PayPo, czyli płatność odroczoną (płacisz dopiero po 30 dniach), jak i e-raty (umożliwiające rozłożenie spłaty na okres od 3 do 36 miesięcy).

Oprócz tego, zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem, kartą kredytową (VISA, MASTERCARD), jak i poprzez PayPal.

Czy Wasze torebki skórzane podlegają zwrotowi?

Podobnie jak wszystkie inne produkty, kupowane na odległość, tak i nasze torebki skórzane (oraz akcesoria dostępne w naszym sklepie internetowym) podlegają zwrotowi w ciągu 30 dni bez konieczności podania przyczyny. Oferujemy darmowe zwroty przez https://szybkiezwroty.pl/pl (szczegółowe zasady zwrotów znajdziesz tu).

Produktami, których nie można zwracać, są jedynie torebki personalizowane (tworzone na indywidualne zamówienie Klientek lub przez kreator torebek).

____________________________________________________

Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Kliknij tu i zobacz również drugą część FAQ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

@nashe_bags

cartcrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram