- Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl
- Spośród dostępnych firm wybierz "NASHE AGNIESZKA KISIEL"
- Wypełnij wszystkie wymagane rubryki i kliknij przycisk "ZWRACAM PACZKĘ"
- Odbierz kod do darmowej wysyłki w dowolnym paczkomacie na terenie Polski.
- Dla bezpieczeństwa przesyłki umieść otrzymany kod na pudełku zwrotnym
- Do przesyłki załącz numer zamówienia i numer konta bankowego do zwrotu środków. Jeżeli płatność za zamówienie została dokonana za pośrednictwem Przelewy24 i taką samą drogą mamy dokonać zwrotu - nie musisz podawać numeru konta.
- W przypadku reklamacji zamieść w paczce informację na temat wady produktu, oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Dokładamy wszelkich starań, aby produkty wysyłane do naszych Klientek/Klientów były pięknie, ale także bezpiecznie spakowane. Będziemy ogromnie wdzięczni, jeżeli zwracany przedmiot zostanie spakowany w podobny sposób. Dlatego uprzejmie prosimy:
- Odepnij paski od torebki
- Zwiń paski "na ślimaczka" i schowaj do torebki
- Jeżeli pasek nie zmieści się do środka ułóż go dookoła torebki tak, aby w transporcie nie zostawił odgnieceń na jej skórze
- Torebkę spakuj do worka przeciwkurzowego, a wolną przestrzeń w pudełku zapełnij bibułą w której torebka przyjechała. Dziękujemy!
Aby zwrócić zakupiony towar za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub dowolnej firmy kurierskiej odeślij zwracany produkt przesyłką rejestrowaną na adres:
NASHE Agnieszka Kisiel
ul. Gościniec 34
93-645 Łódź
tel.: +48 785-072-136
office@nashe.pl




