Z powodu urlopu Wszystkie zamówienia złożone w dniach 31.05-22.06, zostaną wysłane po 22 czerwca
Z POWODU URLOPU WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W DNIACH 31.05-22.06, ZOSTANĄ WYSŁANE PO 22 CZERWCA
0
0.00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

7 sierpnia, 2023

Nashe - pytania i odpowiedzi cz.2 (FAQ)

W ostatnim wpisie opublikowaliśmy pierwszą część FAQ Nashe (jeśli go jeszcze nie czytałaś, koniecznie nadrób zaległości). Teraz pora na odpowiedzi na kolejne pytania, z którymi mamy do czynienia najczęściej, prowadząc firmę. Bez zbędnego przedłużania - zacznijmy!

W jaki sposób należy dokonać zwrotu produktu?

Dokładne zasady zwrotu produktów Nashe znajdziesz na naszej stronie internetowej, na podstronie Zwroty i reklamacje. <- kliknij tutaj, by się z nimi zapoznać

Istnieje kilka metod zwrotu produktów - zarówno DARMOWY ZWROT na terenie Polski (poprzez portal https://szybkiezwroty.pl/pl), jak i - tradycyjnie - wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłką rejestrowaną) lub firmy kurierskiej.

Pamiętaj, żeby - zwracając produkt - zawsze zapakować go w opisany przez nas sposób. Dzięki temu, ryzyko jego uszkodzenia zostanie zmniejszone do absolutnego minimum.

Jak często organizujecie wyprzedaże w Nashe?

Wyprzedaże czy kody rabatowe w Nashe nie zdarzają się zbyt często.

W ciągu roku, mamy akcje na urodziny marki oraz Black Week. Dodatkowo, 2-3 razy w roku organizujemy WYPRZEDAŻ, obejmującą prototypy torebek, które nie weszły do produkcji oraz produkty z - często niemal niedostrzegalnymi - usterkami, które nie wpływają jednak na ich użytkowanie.

O wszystkich akcjach promocyjnych informujemy na naszych profilach w social media, a także na naszej stronie www. Dodatkowo, osoby zapisane otrzymują newsletter.

Zapisz się do naszego newslettera (<- kliknij tu) i bądź zawsze na bieżąco z wszystkimi nowościami Nashe!

Jak sprawdzić wymiary torebek?

Każdy produkt, dostępny na naszej stronie www, jest dokładnie opisany. Na karcie produktu znajdziesz informacje nie tylko o jego funkcjonalnościach, jak i dokładne wymiary. W przypadku torebek i plecaków, przy wymiarach piszemy również o tym, czy zmieszczą format A5 i/lub A4.

Czy produkty Nashe można kupić stacjonarnie?

Nasza marka działa jedynie online, poprzez sklep internetowy nashe.pl. Mimo to, współpracujemy z butikiem stacjonarnym Anna Watras - Polska Marka Modowa w Bochni (ul. Kraszewskiego 10, 32-700 Bochnia). Dodatkowo, po wcześniejszym umówieniu zapraszamy do naszej pracowni w Łodzi (ul. Gościniec 34).

Poza tym, cyklicznie jesteśmy wystawcami na branżowych targach, jak chociażby Slow Fashion w Warszawie.

Skąd pomysły na nazwy produktów?

Część produktów nazwaliśmy sami, ale ostatnio niemal zawsze oddajemy tę - jakże kreatywną czynność - naszym ukochanym obserwatorkom i organizujemy konkurs na najlepszą nazwę dla nowych modeli.

Dzięki temu, autorka zwycięskiej propozycji ma możliwość dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym z ogromnym rabatem. My natomiast mamy fantastyczną nazwę dla nowego produktu. Obie strony wygrywają!

Ominęła mnie kolejna akcja! Co zrobić, żeby być zawsze na bieżąco z Waszymi nowościami?

Nasze obserwatorki doskonale wiedzą, że zdecydowanie warto być zapisanym do naszego newslettera. Gwarantujemy, że nie “spamujemy” bezużytecznymi informacjami i wysyłamy jedynie najważniejsze informacje o nas i naszych produktach!

Poza tym, wszystkie aktualności są zawsze publikowane przez nas na naszych profilach w social media. Pamiętaj o zaobserwowaniu naszych kont na FB i IG (<- kliknij w aktywne linki)!

Czy wspieracie akcje charytatywne i społeczne?

Jako Nashe, robimy wszystko, co możemy, by nasza działalność służyła do czegoś więcej niż “tylko” sprzedaży. W związku z tym, cyklicznie wspieramy różne inicjatywy charytatywne i społeczne, zgodne z nami i naszymi przekonaniami.

Informacje o niektórych akcjach CSR, w których braliśmy ostatnio udział, znajdziesz na naszym blogu w artykule Nashe a społeczna odpowiedzialność biznesu (<- kliknij w aktywny link, by dowiedzieć się więcej)!

Czy wysyłacie produkty poza granice Polski?

Oczywiście, istnieje możliwość wysyłki zamówienia również za granicę. Aby uzyskać informacje o kosztach przesyłki, należy wpisać dane dostawy. Wówczas koszt wysyłki wyświetli się bezpośrednio w koszyku zakupowym i zostanie dodany do wartości zamawianych produktów.

Nie znalazłaś tu pytania, które chciałabyś zadać? Zobacz pierwszą część FAQ Nashe!

To tylko część pytań, najczęściej zadawanych przez nasze obserwatorki i Klientki. Pierwszą część FAQ znajdziesz pod tym linkiem.

Jeśli natomiast w obu częściach pytań i odpowiedzi nie ma interesujących Cię informacji, pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail office@nashe.pl, a także na naszych profilach w social mediach -na FB oraz IG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

@nashe_bags

cartcrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram