W ostatnim wpisie opublikowaliśmy pierwszą część FAQ Nashe (jeśli go jeszcze nie czytałaś, koniecznie nadrób zaległości). Teraz pora na odpowiedzi na kolejne pytania, z którymi mamy do czynienia najczęściej, prowadząc firmę. Bez zbędnego przedłużania - zacznijmy!
W jaki sposób należy dokonać zwrotu produktu?
Dokładne zasady zwrotu produktów Nashe znajdziesz na naszej stronie internetowej, na podstronie Zwroty i reklamacje. <- kliknij tutaj, by się z nimi zapoznać
Istnieje kilka metod zwrotu produktów - zarówno DARMOWY ZWROT na terenie Polski (poprzez portal https://szybkiezwroty.pl/pl), jak i - tradycyjnie - wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłką rejestrowaną) lub firmy kurierskiej.
Pamiętaj, żeby - zwracając produkt - zawsze zapakować go w opisany przez nas sposób. Dzięki temu, ryzyko jego uszkodzenia zostanie zmniejszone do absolutnego minimum.
Jak często organizujecie wyprzedaże w Nashe?
Wyprzedaże czy kody rabatowe w Nashe nie zdarzają się zbyt często.
W ciągu roku, mamy akcje na urodziny marki oraz Black Week. Dodatkowo, 2-3 razy w roku organizujemy WYPRZEDAŻ, obejmującą prototypy torebek, które nie weszły do produkcji oraz produkty z - często niemal niedostrzegalnymi - usterkami, które nie wpływają jednak na ich użytkowanie.
O wszystkich akcjach promocyjnych informujemy na naszych profilach w social media, a także na naszej stronie www. Dodatkowo, osoby zapisane otrzymują newsletter.
Zapisz się do naszego newslettera (<- kliknij tu) i bądź zawsze na bieżąco z wszystkimi nowościami Nashe!
Jak sprawdzić wymiary torebek?
Każdy produkt, dostępny na naszej stronie www, jest dokładnie opisany. Na karcie produktu znajdziesz informacje nie tylko o jego funkcjonalnościach, jak i dokładne wymiary. W przypadku torebek i plecaków, przy wymiarach piszemy również o tym, czy zmieszczą format A5 i/lub A4.
Czy produkty Nashe można kupić stacjonarnie?
Nasza marka działa jedynie online, poprzez sklep internetowy nashe.pl. Mimo to, współpracujemy z butikiem stacjonarnym Anna Watras - Polska Marka Modowa w Bochni (ul. Kraszewskiego 10, 32-700 Bochnia). Dodatkowo, po wcześniejszym umówieniu zapraszamy do naszej pracowni w Łodzi (ul. Gościniec 34).
Poza tym, cyklicznie jesteśmy wystawcami na branżowych targach, jak chociażby Slow Fashion w Warszawie.
Skąd pomysły na nazwy produktów?
Część produktów nazwaliśmy sami, ale ostatnio niemal zawsze oddajemy tę - jakże kreatywną czynność - naszym ukochanym obserwatorkom i organizujemy konkurs na najlepszą nazwę dla nowych modeli.
Dzięki temu, autorka zwycięskiej propozycji ma możliwość dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym z ogromnym rabatem. My natomiast mamy fantastyczną nazwę dla nowego produktu. Obie strony wygrywają!
Ominęła mnie kolejna akcja! Co zrobić, żeby być zawsze na bieżąco z Waszymi nowościami?
Nasze obserwatorki doskonale wiedzą, że zdecydowanie warto być zapisanym do naszego newslettera. Gwarantujemy, że nie “spamujemy” bezużytecznymi informacjami i wysyłamy jedynie najważniejsze informacje o nas i naszych produktach!
Poza tym, wszystkie aktualności są zawsze publikowane przez nas na naszych profilach w social media. Pamiętaj o zaobserwowaniu naszych kont na FB i IG (<- kliknij w aktywne linki)!
Czy wspieracie akcje charytatywne i społeczne?
Jako Nashe, robimy wszystko, co możemy, by nasza działalność służyła do czegoś więcej niż “tylko” sprzedaży. W związku z tym, cyklicznie wspieramy różne inicjatywy charytatywne i społeczne, zgodne z nami i naszymi przekonaniami.
Informacje o niektórych akcjach CSR, w których braliśmy ostatnio udział, znajdziesz na naszym blogu w artykule Nashe a społeczna odpowiedzialność biznesu (<- kliknij w aktywny link, by dowiedzieć się więcej)!
Czy wysyłacie produkty poza granice Polski?
Oczywiście, istnieje możliwość wysyłki zamówienia również za granicę. Aby uzyskać informacje o kosztach przesyłki, należy wpisać dane dostawy. Wówczas koszt wysyłki wyświetli się bezpośrednio w koszyku zakupowym i zostanie dodany do wartości zamawianych produktów.
Nie znalazłaś tu pytania, które chciałabyś zadać? Zobacz pierwszą część FAQ Nashe!
To tylko część pytań, najczęściej zadawanych przez nasze obserwatorki i Klientki. Pierwszą część FAQ znajdziesz pod tym linkiem.
Jeśli natomiast w obu częściach pytań i odpowiedzi nie ma interesujących Cię informacji, pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail office@nashe.pl, a także na naszych profilach w social mediach -na FB oraz IG.