30 dni na darmowy zwrot na terenie polski
30 DNI NA DARMOWY ZWROT NA TERENIE POLSKI
0
0.00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl
  • Spośród dostępnych firm wybierz "NASHE AGNIESZKA KISIEL"
  • Wypełnij wszystkie wymagane rubryki i kliknij przycisk "ZWRACAM PACZKĘ"
  • Odbierz kod do darmowej wysyłki w dowolnym paczkomacie na terenie Polski.
  • Dla bezpieczeństwa przesyłki umieść otrzymany kod na pudełku zwrotnym 
  • Do przesyłki dołóż dowód zakupu - otrzymany od nas paragon lub fakturę. To ułatwi naszej księgowej Kasi pracę. Jeżeli nie możesz znaleźć paragonu napisz nam o tym w mailu. Załącz także numer zamówienia i numer konta bankowego do zwrotu środków.
  • W przypadku reklamacji zamieść w paczce informację na temat wady produktu, oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby produkty wysyłane do naszych Klientek/Klientów były pięknie, ale także bezpiecznie spakowane. Będziemy ogromnie wdzięczni, jeżeli zwracany przedmiot zostanie spakowany w podobny sposób. Dlatego uprzejmie prosimy:
  1. Odepnij paski od torebki
  2. Zwiń paski "na ślimaczka" i schowaj do torebki
  3. Jeżeli pasek nie zmieści się do środka ułóż go dookoła torebki tak, aby w transporcie nie zostawił odgnieceń na jej skórze
  4. Torebkę spakuj do worka przeciwkurzowego, a wolną przestrzeń w pudełku zapełnij bibułą w której torebka przyjechała. Dziękujemy!

 

Aby zwrócić zakupiony towar za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub dowolnej firmy kurierskiej odeślij zwracany produkt przesyłką rejestrowaną na adres:

NASHE Agnieszka Kisiel

ul. Gościniec 34

93-645 Łódź

tel.: +48 785-072-136

office@nashe.pl

 

PRAWOODSTĄPIENIA OD UMOWY 

  1. Konsument może w terminie 30 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
    A. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    B. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    C. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    D. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    E. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
    F. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
    G. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  7. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    A. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    B. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    C. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    D. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    E. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

@nashe_bags

cartcrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram